Tangan Syaitan Pancitkan Tayar dan Pecahkan Cermin






Sekarang sudah tiba musim dajjal dan syaitan berkeliaran di Merlimau untuk membuat kacau dan berkeliaran dengan upah-upah yang durjana. Siapakah kepala syaitan yang mengajar balci-balacinya menjadi syaitan bertopengkan manusia ini?

Musim syaitan dengan tangan-tangan hantunya berkeliaran menaggalkan poster calon Pakatan Rakyat dan yang paling kita bimbang adalah perangai macam Israel di Palestin. Keganasan yang ditunjukkan oleh syaitan-syaitan ini jelas membuktikan mereka takut dengan kebenaran dari Allah.

Akibat takut akan kemungkaran, maka syaitan ini bertempiaran lari sehinggakan dirinya menjadi panas serta merosakkan kereta orang awam dengan membaling batu. Berdekatan dengan kubur, syaitan itu tidak ada hala tuju. Kemungkinan syaitan itu dari bangsa yang selalu menimbulkan perkauman.

Syaitan seperti ini hanya wujud dalam negara ini sahaja. Memandangkan syaitan ini kelas F, maka sudah diduga dari parti manakah syaitan ini wujud. Syaitan ini wujud dikalangan orang-orang yang menegakkan kebangsaan.

Baru sebentar tadi di tempat ceramah Anwar di Chin Chin, syaitan ini memancitkan tayar dan memecahkan cermin mereka yang datang mendengar ceramah. Betapa syaitan-syaitan ini ketandusan idea dan semakin takut akan kebenaran yang di bawa oleh Pakatan Rakyat.

Kita doakan agar syaitan-syaitan ini mati dalam rupa manusia dan tidak menyusahkan rakyat. Syaitan sedemikian kemungkinan datangnya dari pihak yang tidak bertanggungjawab seperti komponen parti yamng bercelaru.

Beginilah keadaan di Merlimau yang dipenuhi syaitan-syaitan. Syaitan ini sememangnya menolak Islam dan suka melaga-lagakan pihak yang berada pada kebenaran. Semakin terdesak syaitan ini, semakin hancur ditelan api yang bakal merencanak bencana yang dahsyat.

0 comments:

Post a Comment