Perhatian: Sebarkan Berita Ini

Oleh: kijang59

Mohon sebarkan maklumat ini. Seruan kepada semua bloggers dan facebookers ! UMNO dan BN kini sedang menjalankan kaji-selidik bagi melihat respon rakyat terhadap kerajaan pemerintah sekarang. Dari sumber yang dipercayai memaklumkan, konsultant yang mendapat kontrak bagi tugasan itu telah diberikan kepada Metrix Research ( www.metrix.com)

Setiap responden yang dihubungi melalui telefon akan dipaksa melayan(baca menjawab) banyak soalan kajian. Apa yang menyeronokkan ialah, soalan lebih memaksa untuk bersetuju. Desperate sungguh depa ni ! Hey...aku nak bagitahu, jika depa tanya..jawab saja kerajaan BN bagus..tip top..mantaoppp..meletop...1st class, atau apa saja yang sebutan yang boleh merujuk betapa terbilangnya BN memerintah.

Pasal apa, jika kajian itu memerlukan sampel 10% dari jumlah yang layak mengundi..itu sudah kira hebat..untuk BN syok sendiri. Jangan bagi jawapan yang negatif. Jangan kutuk BN. Jangan kutuk UMNO. Jangan kata..ptuihh pada Perkasa, jangan jelir lidah pada KIMMA. Aku palam korang !


Semua jawapan yang diberikan oleh sampel kajian akan digunapakai bagi Najib memandremkan tarikh pilihanraya Umum ke 13. Itu pasal aku nak semua yang dihubungi oleh reseacher Metrix perlu bijak dan pintar. Yang bangang, bodoh..bebal, macam sial kita bagi semua kat puak UMNO ! Faham..!!

Konsultant ini perlukan semua maklumat. Dan maklumat itu sangat diperlukan oleh Najib. UMNO/BN kan ker dah nak lingkup..alang-alang bangang, kita lingkupkan cepat..melalui undi pada PRU13. Lagi bagus jawapan yang sampel bagi, dan lagi kuat sengih bos Metrix..maka akan lebih cepat PRU13 akan Najib umum tarikh. Masa tu..kita bungkus UMNO/BN dalam daun pisang, dan kita bagi sama KIMMA jual disemua restoran mamak seluruh negara. Agaknya ada kaa sapa yang nak pi beli..? Wakakaka..!!

* Sila war-warkan ke semua blogger Pakatan Rakyat untuk ditampal di blog masing-masing. Segerakan PRU13...untuk kita kapan UMNO/BN segera ! Rakyat sudah tak boleh tahannnnnn...!! 

Sumber: albanjarionline

0 comments:

Post a Comment